Tuesday 2 October 2012

TERUSKAN BERJUANG, JANGAN BERPUTUS ASA

      Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia. Tanggal 30 September yang lalu, warga telah dikejutkan dengan berita guru kaunselor kami yang juga Guru Unit Bimbingan dan Kaunseling dan AJK PIBG guru, Cikgu Mohd. Rozi bin Husin telah dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) di Hospital Putrajaya. Beliau dipercayai mengalami komplikasi paru-paru berair, bengkak dan jangkitan kuman pada jantung.
     Beliau masih dalam keadaan tidak sedarkan diri dan masih menggunakan bantuan pernafasan sepenuhnya. Terkini, beliau telah menunjukkan sedikit tindakbalas positif. Namun, menurut doktor yang merawat, semangat beliau untuk bernafas sendiri adalah baik tetapi menolak (Tanpa beliau sedari) bantuan pernafasan adalah membahayakan. 
     Warga SKPP 18(1) mewakili pentadbir dan guru-guru tetap mendoakan yang terbaik dan mengharapkan Cikgu Rozi pulih dan dapat kembali menyambung tugas seperti biasa. Kami turut merakamkan ribuan terima kasih kepada warga yang mengambil berat, menziarahi dan mendoakan beliau. Sekian terima kasih.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...