Thursday 9 January 2014

MAKLUMAN WAKTU PERSEKOLAHAN 2014

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia. Adalah sekali lagi dimaklumkan bahawa SESI PERSEKOLAHAN BAGI TAHUN 2014 adalah seperti berikut:

1. HARI ISNIN HINGGA KHAMIS PERSEKOLAHAN RASMI BERMULA JAM 7.30 PAGI HINGGA 1.45 TENGAHARI

2. HARI JUMAAT PERSEKOLAHAN RASMI BERMULA JAM 7.30 PAGI HINGGA 12.15 TENGAHARI

Penambahan 30 minit waktu balik persekolahan (Isnin-Khamis) berikutan waktu Pengajaran dan Pembelajaran telah digunakan untuk aktiviti Kokurikulum (yang telah dipinda pada waktu pagi iaitu pada setiap hari Selasa dan Rabu (7.45-8.45 pagi). Justeru, pihak sekolah membuat penambahan/gantian masa bagi melengkapkan aktiviti Pengajaran dan Pembelajaran yang telah digunakan untuk aktiviti berkenaan. SKPP 18(1) memohon maaf atas sgala kesulitan yang berlaku dan berharap komuniti khususnya ibu bapa/penjaga dapat menyokong usaha untuk memantapkan lagi misi dan visi sekolah ke arah kecemerlangan bersama. Sekian

Catatan
* Pihak Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) telah menetapkan bahawa kelas KAFA perlu diadakan LIMA (5) kali seminggu. Justeru, aktiviti Kokurikulum tidak dapat diadakan pada waktu petang.

* Untuk tahap satu pada hari Selasa (Pagi) diadakan program MBM/MBI, Rabu program Matematik dan Sains(Program baru) dan Khamis program Nilam (Dilanjutkan selama sejam).




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...