Friday 4 July 2014

HARI JALINAN MESRA PKSR 1


                       
Hari Jalinan Mesra yang berlangsung pada 4 Julai 2014(Jumaat) dengan jayanya mencapai sasaran kunjungan ibu bapa/penjaga. Bertempat di kelas masing-masing, majlis ini merupakan penyerahan slip keputusan Ujian Bulanan 1 dan keputusan terkini peperiksaan Penilaian Kendalian Sekolah Rendah 1 (PKSR 1) untuk semua murid tahun 1 hingga 6.
       Untuk makluman semua, pada tahun sebelum, Hari Jalinan Mesra diaan dua kali setahun untuk peperiksaan PKSR 1 dan PKSR 2 sahaja tetapi bermula tahun 2014, majlis diadakan empat kali setahun yang turut melibatkan peperiksaan Ujian Bulanan 1 (UB1) dan Ujian Bulanan 2 (UB2). Ini merupakan usaha pihak sekolah dalam memastikan kecemerlangan akademik murid-murid sentiasa menjadi keutamaan dan sasaran terbaik kami.
       Melalui guru kelas dan guru angkat, Ibu bapa/ penjaga berpeluang membincangkan prestasi anak-anak selain dapat mengenalpasti usaha bersama untuk kemajuan akademik anak-anak. Pihak sekolah turut merakamkan ribuan terima kasih kepada semua pihak yang telah menjayakan Hari Jalinan Mesra PKSR 1. Akhir sekali, Salam Ramadhan dari kami dan semoga jumpa lagi. Sekian terima kasih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...