Tuesday 16 September 2014

DAFTARLAH KE STUDIO OVERTURE SEGERA!

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia. Pihak sekolah merakamkan ribuan terima kasih kepada PIBG kerana membantu pihak sekolah untuk mewujudkan Studio Overture SKPP 18(1). Studio berperanan untuk aktiviti Pembelajaran dan Pengajaran Pendidikan Muzik dan Dunia Muzik. Pada sebelah petang studio ini akan menyediakan kelas-kelas mempelajari instrumen muzik, komposisi, gubahan, penyewaan studio dan peralatan dengan kadar yuran yang berpatutan dan sebahagian perolehan studio akan disumbangkan untuk tabung PIBG SKPP 18(1). 
      Kolaborasi khidmat tenaga profesional lulusan Uitm sedang dirancang dan studio akan beroperasi sepenuhnya pada bulan Oktober 2014 ini. Sasaran awal kami adalah untuk murid-murid sekolah di Putrajaya dan bermatlamat untuk memberi pendidikan dan pengalaman sebenar dalam menerokai bidang muzik dalam kalangan murid-murid. 
     Kepada komuniti yang berminat, boleh sms atau menghubungi talian, 0193472445 (Cikgu Fendi) untuk keterangan lanjut (Statistik awal dan promosi). Pendaftaran adalah Terhad. Sekian.

                                             Pemasangan karpet untuk keselesaan

Kerja penyelengaraan hampir siap

Iklan kami

Hiasan menggunakan teknologi terkini untuk keselesaan

Studio Overture

Projek pertama kami, Marching Band

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...